Home GYIK

Gyakori kérdések

home-six-img-17
  • Ha nem az államnak, vagy multi cégek felsővezetőinek értékesítesz, akkor 99,99%-ig biztosak vagyunk benne, hogy az online marketing a te tereped is! 🙂 Ha B2C céged van, akkor egészen biztosan! Ha egyéni vállalkozóknak, mikro vagy kisvállalkozásoknak értékesítesz, akkor is nagy valószínűséggel magas hatásfokkal fogod tudni alkalmazni az online marketing eszközrendszerét. Ha még mindig bizonytalan vagy, foglalj időpontot ingyenes konzultációnkra, és beszéljük át közösen a lehetőségeket! Az ingyenes konzultációról ezen a linken tudhatsz meg többet! 
  • Az, hogy valamit egyszer már próbáltál, és nem működött, nem jelenti azt hogy egyáltalán nem is működik. Csak annyit jelent, hogy azon a módon nem működött, ahogy próbáltad. Javaslom, hogy jelentkezz ingyenes konzultációnkra, és nézzük át közösen a korábbi kampányodat. Az alapján látni fogjuk, hogy van-e még benne potenciál, vagy sem. Az ingyenes konzultációra ezen a linken jelentkezhetsz! 
  • Nem csak magas hirdetési büdzsével lehet eredményeket elérni, organikusan és különböző ingyenes eszközökkel is lehet ügyfeleket szerezni. Azonban minimális büdzsével is el lehet kezdeni a hirdetéseket, és ahogy megtérülnek, úgy egyre nagyobb összeget visszaforgatni a rendszerbe. Nekünk is van olyan ismerősünk, aki 20 ezer forint havi büdzsével kezdett el hirdetni a Facebookon, majd a befolyó 40 ezer forintot vissza forgatta, az úgy megkeresett 80 ezret is, és így tovább… most ott tart, hogy a cégével havi szinten 3 millió forintot költenek. Teszik ezt boldogan, mert szép megtérülést érnek el vele. 

Ez egy nehéz kérdés. A marketing a számok játéka. Van egy elképzelésünk arról, hogy mi fog működni, és azt megvalósítjuk. Vagy jól gondoltuk, vagy nem. Ez most lehet hogy “durván” hangzik, viszont a marketing a tesztelésekről szól. Letesztelünk egy ajánlatot, egy terméket, egy kampányt, egy hirdetést, és megnézzük, hogy reagál rá a piac. Ha működik, szuper, örülünk hogy elsőre betaláltunk! Ha nem működik, akkor megyünk tovább, változtatunk rajta, és előbb utóbb működni fog, ha rendben vannak az alapok. Büdzsé függvénye is, hogy mennyi idő után derül ki, hogy valami működik-e vagy sem. Extrém esetben ez lehet nagyon rövid, akár 1 hónap is, vagy a másik véglet, akár 1 év is. Nagy átlagban mégis azt mondhatjuk, hogy olyan 3-6 hónap között már látszódni kell eredményeknek